人気ブログランキング | 話題のタグを見る

笑っちゃいけません、仕事上。

今週かの有名な某大統領の出身地テキサスでこんな事件がありました。

仕事上では笑っちゃいけません。

Three teachers and 15 support personnel at Lake Highlands High School were complaining of nausea and lightheadedness after eating the muffins at a staff lounge in what appears to be a deliberate incident.

英語でのニュースですが、こんな事件が起こりました。何者かがPTAからの差し入れを装いマフィンを届けて、それを先生三人と学校関係者が中身を知らずに食べたら・・・・・・・

Ms. Greenfield (86歳の受付係の女性) couldn't stop laughing.......

当たり前ですが、笑いが止まらなくなっちゃったんだんですね。

I just picture all the teachers raiding the cafeteria and student backpacks for munchies...

もし今の仕事をする前の、たんなるこの高校の生徒だったら確かにこのブログの筆者のようにウケマクリという反応なのかも・・・・

しかもこの受付の高齢の女性、そのブログ筆者によると・・・・

The funny thing is the 86 year old told the news she always wanted to know what Pot was like and was tickled to find out what was in there.... Methinks Granny has been wanting to get high for awhile.. all she had to do was ask a student for a joint or something! Should we take up a collection for Granny? What is a bag going for these days anyways? Grams for Gramma!

試してみたかったとのこと。ほんとかよ。病院に運ばれてもただ検査するだけで、笑いを止めたりはできないのでしょうが・・・・うぷぷ
by duggo | 2006-05-19 23:55 | Private
<< 最後の日 お車購入 >>